שולה ארזי
שולה סיימה תואר ראשון, שני ושלישי באוניברסיטת "בר אילן" בפסיכולוגיה שיקומית וחינוכית. עבודת הדוקטורט שלה בדקה את התפתחות מרכיבי הקשב השונים באוכלוסיות בריאות ובקרב לקויי קשב. במקביל לתחום הפסיכולוגי למדה באקדמיה לאמנות הפלסטית במגמת ציור ופיסול. היא משלבת את עבודת הטיפול בילדים עם אומנות ויצירה. התמחתה בתחום הפסיכולוגיה של הילד והמתבגר ובטיפול משפחתי. היא בעלת מומחיות בפסיכולוגיה חינוכית, שיקומית, רפואית והתפתחותית. סיימה לימודי גרפולוגיה ארבע שנתיים וקבלה תואר מומחיות מטעם איגוד הגרפולוגים האמריקאי AAHA. סיימה תואר אקדמי בתזונה בתחום הנטורופתיה באוניברסיטה באנגליה. למדה אבחון דינאמי והעשרה אינסטרומנטאלית לפיתוח החשיבה על ידי פרופ' פויירשטיין במרכז לפיתוח פוטנציאל הלמידה בירושלים. סיימה לימודי היפנוזה. לאחרונה למדה את השיטה האמריקאית לטיפול בקשב Coaching ADD מטעם Israel Coaching Association . היא בעלת וותק של כ-30 שנה כפסיכולוגית וכמרצה וכיום מנהלת את "מכון שיר" במושב נחלים.
|
|
שרה אלמוג
מורה מוסמכת בעלת וותק של 30 שנה כמורה מקצועית בתחום החינוך המיוחד וההוראה המתקנת. מומחית באסטרטגיות למידה המצליחה לשלב היטב בין האסטרטגיות המובנות לבין החומר הנלמד בכיתה. שרה בעלת הכשרה מיוחדת בהעשרה אינסטרומנטאלית על ידי פרופ' פויירשטיין במרכז לפיתוח פוטנציאל הלמידה בירושלים.
|
|
תלמה אדלר
מורה מוסמכת בעלת ניסיון רב, בעלת תואר שני בחינוך. התמחתה בישומי המחשב בחינוך וכן עוסקת בצילום ובעריכת סרטים ממוחשבת באמצעות תוכנת עריכה פרמייר. מעבר לתחום החינוך, הווידאו והמחשבים היא מלמדת ריקודי עם ועמים, מרקידה קבוצות של נוער ומתבגרים. |
|
אפרת לוי
שחקנית מקצועית של נבחרת כדור-עף נשים באריאל. בוגרת תואר ראשון בלמודי גיאוגרפיה וחינוך, סיימה התמחות במכון וינגייט של שילוב של ספורט וטיפול התנהגותי - ניתוח התנהגותי. עוסקת בספורט טיפולי ומזכירת מכון שיר. |
|
יעל ארזי
עובדת סוציאלית, סיימה בהצטיינות יתרה לימודי עבודה סוציאלית באוניברסיטת בר אילן, כמו כן בוגרת תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת בר אילן. סיימה לימודי טיפול ביצירה והבעה בבית ברל במגמת דרמה תרפיה ועובדת בפנימיית עלומים בכפר סבא ובתחנה לייעוץ של הקיבוצים תל"ם. |
|
ניצה טייכמן
סיוע טיפולי באמצעות בעלי חיים, ניתן על ידי ניצה טייכמן. בעלת תואר ראשון במדעים ותואר שני בחינוך. מורה למדעים בחטיבת הביניים, מרצה לביולוגיה במכללת "אורות ישראל", מתכננת תוכניות לימודים כותבת ספרי לימוד במדעים וטכנולוגיה לחטיבת הביניים, מרצה לביולוגיה ומסייעת מטפלת טיפולית חינוכית מוסמכת בעזרת בבעלי חיים. מסגרת פרטנית המשלבת קשר משולש של המטופל, החיה והמטפל. הטיפול חוויתי ומתאים לילדים. הוא מאפשר לילד הזדהות השלכתית עם החיה וכן מאפשר טיפול עקיף כאשר נוכחות של בעל חיים בחדר, תורם אווירה מיוחדת. תשומת לב ותגובות מהסביבה, "תירוץ" לפתוח בשיחה נוחה ולא מחייבת, כך מהווה בעל החיים כעין גשר ליצירת אינטראקציה. כמו כן שיטה זו מעודדת קרבה מיידית בין המטפל למטופל נוכחות בעל חיים מביאה לירידה בלחץ הדם ובקצב פעימות הלב תוך נטרול המתח שביניהם. החיה מעודדת קרבה מיידית בין המטפל למטופל. |
|
אילת נאור
מטפלת בדיבור מוסמכת ומנוסה, בוגרת המחלקה להפרעות בתקשורת של מכללת אמונה בירושלים, כמו כן מסיימת תואר שני בחינוך באוניברסיטת תל אביב. מטפלת בילדים באופן חווייתי ויוצרת קשר אישי עם המטופל. הדגש בטיפול הוא על ההגוי השפתי הנכון ועל העושר הלשוני וההתבטאות המילולית הרחבה. |
|